Klantenservice

Gratis levering en montage vanaf €500,-
Wij leveren en monteren gratis door heel Nederland (m.u.v. de eilanden) vanaf €500,-.Op het moment dat er minder dan €500,- aan aankopen worden gedaan zal er €25,- in rekening gebracht worden voor transport en montagekosten. Ons montageteam zorgt ervoor op de afgesproken dag en tijd bij u voor de deur te staan. De producten worden, in overleg met u, op de juiste locatie neergezet, uitgepakt, ingesteld en afgesteld. Indien u bureaustoelen heeft besteld krijgt u een zitinstructie en uitleg van de stoel. Uiteraard laten onze monteurs de geleverde producten schoon en netjes achter en nemen zij het verpakkingsmateriaal weer mee! Indien u nog vragen heeft worden deze direct beantwoord of u ontvangt gelijk een telefoontje van de binnendienst met de antwoorden. Onze monteurs gaan niet weg zonder dat u 100% tevreden bent!
Levering 
Na uw bestelling ontvangt u per mail een bevestiging van uw aankoop. Wij nemen dezelfde dag nog contact op om uw bestelling te bevestigen en een leverdatum en tijdsindicatie aan te geven.
Betalen
U kunt bij ons veilig betalen middels Ideal, Mastercard of Visa. Ook kunt u ervoor kiezen te betalen middels een factuur.
Prijzen
De op de website genoemde prijzen zijn excl. 21% BTW. In de winkelwagen wordt de BTW automatisch bij de bestelling opgeteld.
Gratis proefzitten
Proefzitten doet u bij ons in uw eigen tijd en is geheel gratis. Indien u een keuze uit de vele bureaustoelen heeft gemaakt, kunt u middels het contactformulier uw aanvraag doen.
Wij brengen de stoelen bij u op proef, geven een zitinstructie en uitleg over de stoel. U kunt de stoelen zo’n 1.5 week testen. Heeft u langer nodig dan is dit uiteraard geen probleem. Na de testfase nemen wij weer contact met u op en horen we graag uw bevindingen! Komt u er niet uit welke stoel(en) u het beste kan testen? Bel ons dan! Wij geven u graag advies.
Werkplekadvisering
Wij komen, geheel vrijblijvend, bij u langs om uw persoonlijke situatie te bekijken en te adviseren met betrekking tot de inrichting. Na het gesprek, maken wij een passende prijsopgave, eventueel voorzien van Autocadtekening. Bij het maken van de offerte houden wij uiteraard rekening met uw wensen, de mogelijkheden op locatie maar ook werken wij uiteraard volgens de laatste arbo normeringen en staat ergonomie bij ons centraal!
Klik hier voor de ergonomie uitleg
Onze service gaat verder
Nadat wij bij u geleverd hebben en u naar volle tevredenheid werkt, stopt onze service niet. Een extra uitleg van de bureaustoelen aan u en/of uw medewerkers, extra werkplekadvisering of overige vragen. Wij staan u graag te woord.
Offerte aanvragen
In de webshop vindt u onze scherpste prijzen. Wellicht heeft u meerdere werkplekken, kasten en/ of stoelen nodig. Neem dan contact met ons op, wij maken graag geheel vrijblijvend een passende offerte.